Много прав , хич не са малко . Имам един приятел с Ес класа всяка година прави окачване и гуми .
Известие
Collapse
No announcement yet.
Трудно пали, топла.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщениеБлагодаря на колегата Боби33 за отзивчивоста, но засега ще чакаме да подейства добавката. Само в краен случай бих предприел разглобяване на каквото и да е по автомобила, просто защото е в края на "живота" си. Все пак, 6 години ме тантурка по "красивите" ни пътища, а това за кола купена на старо не е малко!
---------- Post added at 19:09 ---------- Previous post was at 19:06 ----------
Колега, то в темата писаха и други хора, така че е нормално да се пообъркаш.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Така, добавката май подейства, и то яко! Стана така че, 4ти цилиндър започна да работи отвреме навреме, че понякога и 3ти му приглася. Та имам един въпрос към по разбиращите. Възможно ли е, системата за връщане на горивото да се запуши, само откъм страната 2 и 4 цилиндър и това да доведе до преливане на карбуратора? Питам защото, като извадя маркучите от щуцерите и надуя с уста, десния пропуска доста по добре от левия.Last edited by GALIN4O; d.m.y г., 19:34.
Comment
-
Едвали ще се е запушила системата по скоро да се е разложила някоя гарнитурка в карбаима един температурен датчик който се намира от вътрешната страна на всмукателя на 2 цилиндър виж дали работи това животно щото то праща сигнали на комутатора това лайно отчита температура на охлаждащата течност всмукателя е с водна риза
това относно проблема с паленето на загрят ДВГ .... аааааааа и да не забравя разкарай тези 4 полюсни лайнета ако не искаш да умориш бобината .... най добре вземи NGK 6-ци(топлинно число) за този мотор .... 4-полюсните се изполват при индивидуални бобини.... имат по голямо съпротивление и не стават за единична бобина
.... също да не забравя смени тръбичката на вакуум регулатора тази е с много голямо фи от това следва в ниски обороти идва предварението... вакууум регулатора за този мотор трябва да влиза в действие след 4500 об/мин. като трябва да даде аванс до -34 градуса от ГМТ
Comment
-
Ами този датчик за температурата, така като гледам е само за уреда на таблото, няма как да подава на комутатора, защто от комутатора излизат две жички и отиват на бобината. Свещите са сменени преди около месец НЖК - БПР6 еднополюсни. За тръбичката на вакуума, едвали има нещо общо защото, дори и като я извадя си е все същото. А това че, лявата тръба за връщане на горивото пропуска доста по малко от дясната съм 100% сигурен.
Comment
-
Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщениеАми този датчик за температурата, така като гледам е само за уреда на таблото, няма как да подава на комутатора, защто от комутатора излизат две жички и отиват на бобината. Свещите са сменени преди около месец НЖК - БПР6 еднополюсни. За тръбичката на вакуума, едвали има нещо общо защото, дори и като я извадя си е все същото. А това че, лявата тръба за връщане на горивото пропуска доста по малко от дясната съм 100% сигурен.
А другия проблем с обратното връщане на горивото - оправи го. Вътре имаш цедки, които се продават с ремонтните комплекти или поплавък - клапан нещо не е наредAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщениеТака, добавката май подейства, и то яко! Стана така че, 4ти цилиндър започна да работи отвреме навреме, че понякога и 3ти му приглася. Та имам един въпрос към по разбиращите. Възможно ли е, системата за връщане на горивото да се запуши, само откъм страната 2 и 4 цилиндър и това да доведе до преливане на карбуратора? Питам защото, като извадя маркучите от щуцерите и надуя с уста, десния пропуска доста по добре от левия.
Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщениеДатчика за температурата на таблото е на 3 цилиндър отстрани до масления филтърточка
Comment
-
Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщениеДатчика за температурата на таблото е на 3 цилиндър отстрани до масления филтърAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Датчика на трети цилиндър е за маслото, поне при мен е така. Масления сепаратор е чист и пропуска, тръбичките към карбураторите също. От левия и десния карбуратор излизат две тръби за връщане на горивото, които влизат в тройник и така към резервоара отива една тръба. Обаче след като е запушена лявата, защо единия цилиндър не работи а другия работи, нали и двата вземат от едно също място гориво? Е това е интересното.
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениесега като гледам схемата знаеш ли какво излиза.
бензинова помпа-вход ляв карбуратор-от изхода на левия отива маркуч във входа на десния- изход десен-обратно гориво! т.е карбовете се захранват с гориво последователно.
---------- Post added at 14:26 ---------- Previous post was at 14:22 ----------
Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщениеДатчика на трети цилиндър е за маслото, поне при мен е така. Масления сепаратор е чист и пропуска, тръбичките към карбураторите също. От левия и десния карбуратор излизат две тръби за връщане на горивото, които влизат в тройник и така към резервоара отива една тръба. Обаче след като е запушена лявата, защо единия цилиндър не работи а другия работи, нали и двата вземат от едно също място гориво? Е това е интересното.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениесега като гледам схемата знаеш ли какво излиза.
бензинова помпа-вход ляв карбуратор-от изхода на левия отива маркуч във входа на десния- изход десен-обратно гориво! т.е карбовете се захранват с гориво последователно.
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеСамо не разбрах каква е връзката на температурния датчик с паленето на карбураторна алфа
Comment
Comment